JAK PRACUJI JÁ
13 "malých" kroků, které udělají s prodejem Vaší nemovitosti velké DIVY.
Ptáte se mě, proč dělám právě tyto kroky?
Protože díky nim prodám Vaši nemovitost ve 100%, RYCHLEJI a za VÍC.
Objednáte si nevábně vypadající jídlo nafocené na jídelním lístku?
Určitě NE!
A u koupě nemovitosti je to stejné. Pokud nezaujme oči, tak nechytí ani za srdíčko.
Home staging, neboli když se nemovitost "načančá", musí předcházet práci profesionálního fotografa.
V případě, že se prázdný byt nebo dům tzv. špatně "zabydluje" fyzicky, tak máme přichystaný pro Vás další trumf.
Ano a tímto trumfem je možnost tyto prostory vyplnit a zútulnit digitálně.
Jak vše může vypadat, tak na to se podívejte na stavy "PŘED" a "PO" na fotografiích níže.
A k tomuto kroku již využijeme právě ty fotografie profi fotografa, kterého na nemovitosti přivítáme.
Jediným rozdílem od klasického "Home stagingu" je, že zájemci na prohlídkách uvidí nemovitost prázdnou a nikoli tak, jak viděli na fotografiích.
V této době prodávat nemovitost bez použití videa?
Velká chyba!
Naše populace je stále pohodlnější a rozhodně raději se podíváme na krátké video, než si otrocky proklikávat jednotlivé fotografie.
Šipka nabízející start video prohlídky přiláká určitě více zájemců k tomu, aby si Vaši nemovitost prohlédli.
Paradoxně, ať již prodáváte byt, dům, nebo pozemek, tak lokalita a okolí Vaší nemovitosti je důležitější než vlastní nemovitost.
Takže záběry z dronu na okolí jsou pro potenciální zájemce velkým plusem.
A přesto, že třeba prodáváte "jen" jeden byt v celém domě, tak na tyto záběry z dronu nedejte dopustit.
Dokážu Vás provést detailně nemovitostí, aniž musíte opustit dobrou kávu, u které právě sedíte ve své sedačce.
Ptáte se: "Jak to dokážu?"
Pomocí momentálně nejmodernější technologie využívané pro prodej nemovitostí: "3D scan nemovitosti" neboli virtuální prohlídky.
Zájemce, který následně přijde na osobní prohlídku, již jde tzv. "na jisto" a připraven rezervovat Vaši nemovitost.
Velmi důležitou části prodej je propagace dané nemovitosti.
Nicméně ještě předtím je potřeba na sociálních sítích tzv. "navnadit" potenciální zájemce a případně je i pobavit záběry ze zákulisí makléřské práce.
A jak na to jdu já.
Mrkněte.
Postačí v této době inzerovat Vaši nemovitost jen na realitních serverech?
Nepostačí!
Vytvořím pro Vaši nemovitost samostatnou webovou stránku.
Na této bude prezentována jen a jen Vaše nemovitost.
Podívejte se, jak může taková "VAŠE" webová stránka vypadat.
Klikněte na červený odkaz níže a prohlédněte si jednu z mnoha webových stránek nemovitosti
Dalším krokem, který v procesu prodeje využívám je katalog nemovitosti.
Jedná se o tištěnou podobu stránky nemovitosti doplněnou o: List vlastnictví, Katastrální mapu, Mapu okolí, Půdorys, Rozpis nájemného, Postup při využití prodeje pomocí Aukce, vzor Dohody o koupi neboli Rezervační smlouvu a podobně.
Katalog, vždy na úvod prohlídky nemovitosti, předávám všem zájemcům o prohlídku.
Mají pak možnost doma v klidu si nemovitost znovu prohlížet, dělat si do Katalogu své poznámky, vše prodiskutovat a rozmyslet si zda je daná nemovitost to pravé co hledali.
Jak takový KATALOG může vypadat?
Komunikace na sociálních sítích tzv."hýbe světem".
A pochopitelně stejné je to u prodeje nemovitostí.
O Vaší nemovitosti se musí dozvědět co nejvíce správných zájemců.
Vytvoříme placenou i neplacenou propagaci na Facebooku a zacílíme na tu nevhodnější cílovou skupinu.
Stále více zájemců o prodej své nemovitosti se mne při konzultaci ptá: "Myslíte si, že tu naši nemovitost prodáváme za opravdu nejvyšší cenu? Slyšeli jsme, že lze k prodeji využít i tzv. elektronickou Aukci, kterou Vaše společnost umí zorganizovat. Umíte to s Vaší manželkou nabídnout při prodeji i mi?"
Byla by to ostuda, pokud bychom tuto službu našim zájemcům o prodej nedokázali nabídnout! V minulosti jsme jich uspořádali několik, takže to opravdu dobře umíme. A to co dokáže dobře připravený byt, jeho propagace, dva prohlídkové dny a následná transparentní elektronická Aukce, tak na to se můžete podívat níže.
Podotýkám, že se jednalo o prodej tohoto bytu 2+1 v původním stavu na ul.Zlepšovatelů v Ostravě Hrabůvce. Cena se díky Aukci zvedla o neuvěřitelných 490.000,-Kč.
A co řekly o tomto prodeji obě strany? Tento příběh šokoval na konci i mě.
Jste zvědaví jako já, tak se můžete podívat zde: Aukce při prodeji Vaší nemovitosti: ANO či NE?!?
Pro maximální propagaci připravené nabídky s úspěchem využívám i svůj YouTube kanál.
YouTube je jeden z nejsledovanějších vyhledávačů na internetu a jeho návštěvnost dosahuje doslova nepředstavitelných čísel.
Je to jako v kuchyni. Uvaříte skvělé jídlo, ale neposolíte, nebo nepřidáte to správné koření. Jaký bude výsledek?
A rovněž prodej nemovitosti potřebuje ten správný marketingový mix.
Po 16 letech práce realitního makléře vím jak na to a rád Vám poradím i pomohu.
Pokud se chcete se mnou spojit tak, prosím, klikněte na tento odkaz a: Ozvěte se mi.
Dáme si spolu dobrou kávu. Vše v klidu probereme a já Vám řeknu co udělám pro prodej Vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu a v co nejkratším čase.
V této turbolentní době se můžeme vidět i slyšet online a nemusíte se oblékat a spěchat někam na schůzku. Jen tu kávičku si v tomto případě uvaříme každý u sebe v pohodlí domova.
Pokud Vám vyhovuje tato varianta, tak Vám nabízím "Online konzultaci ZDARMA".
Klikněte na tento odkaz: "Chci online konzultaci ZDARMA" a další starosti hoďte na mou šedivou hlavu.
Dalibor Žurek
Telefon: +420 777 580 831
E-mail: daliborzurek@daliborzurek.cz
Web: www.daliborzurek.cz
Facebook: https://www.facebook.com/ZurekDalibor
You Tube: https://www.youtube.com/channel/UCtfFC1K9yvVn5VWVJ3MFLog