Chci prodat nemovitost


1

1.krok: Home staging a profesionální foto

Objednáte si nevábně vypadající jídlo nafocené na jídelním lístku?

Určitě NE!

A u koupě nemovitosti je to stejné. Pokud nezaujme oči, tak nechytí ani za srdíčko.

Home staging, neboli když se nemovitost "načančá", musí předcházet práci profesionálního fotografa.

2

2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING

V případě, že se prázdný byt nebo dům tzv. špatně "zabydluje" fyzicky, tak máme přichystaný pro Vás další trumf.

Ano a tímto trumfem je možnost tyto prostory vyplnit a zútulnit digitálně.

Jak vše může vypadat, tak na to se podívejte na stavy "PŘED"  a  "PO" na fotografiích níže.

 A k tomuto kroku již využijeme právě ty fotografie profi fotografa, kterého na nemovitosti přivítáme.

Jediným rozdílem od klasického "Home stagingu" je, že zájemci na prohlídkách uvidí nemovitost prázdnou a nikoli tak, jak viděli na fotografiích.

 

 

2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING 2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING
2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING 2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING
2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING 2. KROK: VIRTUÁLNÍ STAGING
3

3.krok: Půdorysy

Vidíte foto nemovitosti a v duchu se ptáte: "Co je asi za těmi dveřmi?" "A jak jsou vlastně ty pokoje na sebe navázány?" "Bude toto obývací pokoj, ložnice, nebo snad dětský pokoj?"

Půdorysy představivosti potenciálním zájemců velmi pomůžou při rozhodování.

4

4.krok: Videoprohlídky

V této době prodávat nemovitost bez použití videa?

Velká chyba!

Naše populace je stále pohodlnější a rozhodně raději se podíváme na krátké video, než si otrocky proklikávat jednotlivé fotografie.

Šipka nabízející start video prohlídky přiláká určitě více zájemců k tomu, aby si Vaši nemovitost prohlédli.

5

5. KROK: DRON

Paradoxně, ať již prodáváte byt, dům, nebo pozemek, tak lokalita a okolí Vaší nemovitosti je důležitější než vlastní nemovitost.

Takže záběry z dronu na okolí jsou pro potenciální zájemce velkým plusem.

A přesto, že třeba prodáváte "jen" jeden byt v celém domě, tak na tyto záběry z dronu nedejte dopustit.

6

6.krok: 3D scan nemovitosti

Dokážu Vás provést detailně nemovitostí, aniž musíte opustit dobrou kávu, u které právě sedíte ve své sedačce.

Ptáte se: "Jak to dokážu?"

Pomocí momentálně nejmodernější technologie využívané pro prodej nemovitostí: "3D scan nemovitosti" neboli virtuální prohlídky.

Zájemce, který následně přijde na osobní prohlídku, již jde tzv. "na jisto" a připraven rezervovat Vaši nemovitost.

7

7. PŘEDPROHLÍKOVÁ VIDEA

Velmi důležitou části prodej je propagace dané nemovitosti.

Nicméně ještě předtím je potřeba na sociálních sítích tzv. "navnadit" potenciální zájemce a případně je i pobavit záběry ze zákulisí makléřské práce.

A jak na to jdu já.

Mrkněte.

8

8.krok: Webová stránka jen a jen té Vaší nemovitosti

Postačí v této době inzerovat Vaši nemovitost jen na realitních serverech?

Nepostačí!

Vytvořím pro Vaši nemovitost samostatnou webovou stránku.

Na této bude prezentována jen a jen Vaše nemovitost.

Podívejte se, jak může taková "VAŠE" webová stránka vypadat.

Klikněte na červený odkaz níže a prohlédněte si jednu z mnoha webových stránek nemovitosti

 

https://daliborzurek.cz/francouzska-prodej 

9

9.krok: Katalog nemovitosti

Dalším krokem, který v procesu prodeje využívám je katalog nemovitosti.

Jedná se o tištěnou podobu stránky nemovitosti doplněnou o: List vlastnictví, Katastrální mapu, Mapu okolí, Půdorys, Rozpis nájemného, Postup při využití prodeje pomocí Aukce, vzor Dohody o koupi neboli Rezervační smlouvu a podobně.

Katalog, vždy na úvod prohlídky nemovitosti, předávám všem zájemcům o prohlídku.

Mají pak možnost doma v klidu si nemovitost znovu prohlížet, dělat si do Katalogu své poznámky, vše prodiskutovat a rozmyslet si zda je daná nemovitost to pravé co hledali.

 

Jak takový KATALOG může vypadat?

Klikněte ZDE a koukněte se.

10

10.krok: Reklama na sociálních sítích

Komunikace na sociálních sítích tzv."hýbe světem". 

A pochopitelně stejné je to u prodeje nemovitostí. 

O Vaší nemovitosti se musí dozvědět co nejvíce správných zájemců.

Vytvoříme placenou i neplacenou propagaci na Facebooku a zacílíme na tu nevhodnější cílovou skupinu.

11

11.krok: Elektronická "AUKCE"

Stále více zájemců o prodej své nemovitosti se mne při konzultaci ptá: "Myslíte si, že tu naši nemovitost prodáváme za opravdu nejvyšší cenu? Slyšeli jsme, že lze k prodeji využít i tzv. elektronickou Aukci, kterou Vaše společnost umí zorganizovat. Umíte to s Vaší manželkou nabídnout při prodeji i mi?"

Byla by to ostuda, pokud bychom tuto službu našim zájemcům o prodej nedokázali nabídnout! V minulosti jsme jich uspořádali několik, takže to opravdu dobře umíme. A to co dokáže dobře připravený byt, jeho propagace, dva prohlídkové dny a následná transparentní elektronická Aukce, tak na to se můžete podívat níže.

Podotýkám, že se jednalo o prodej tohoto bytu 2+1 v původním stavu na ul.Zlepšovatelů v Ostravě Hrabůvce. Cena se díky Aukci zvedla o neuvěřitelných 490.000,-Kč.

A co řekly o tomto prodeji obě strany? Tento příběh šokoval na konci i mě.

Jste zvědaví jako já, tak se můžete podívat zde: Aukce při prodeji Vaší nemovitosti: ANO či NE?!?

12

12.krok: YouTube kanál

 Pro maximální propagaci připravené nabídky s úspěchem využívám i svůj YouTube kanál. 

YouTube je jeden z nejsledovanějších vyhledávačů na internetu a jeho návštěvnost dosahuje doslova nepředstavitelných čísel. 

13

13.krok: A chce to ještě něco navíc

Je to jako v kuchyni. Uvaříte skvělé jídlo, ale neposolíte, nebo nepřidáte to správné koření. Jaký bude výsledek?

A rovněž prodej nemovitosti potřebuje ten správný marketingový mix.

Po 16 letech práce realitního makléře vím jak na to a rád Vám poradím i pomohu.

 

Pokud se chcete se mnou spojit tak, prosím, klikněte na tento odkaz a: Ozvěte se mi.

Dáme si spolu dobrou kávu. Vše v klidu probereme a já Vám řeknu co udělám pro prodej Vaší nemovitosti za co nejvyšší cenu a v co nejkratším čase.

V této turbolentní době se můžeme vidět i slyšet online a nemusíte se oblékat a spěchat někam na schůzku. Jen tu kávičku si v tomto případě uvaříme každý u sebe v pohodlí domova.

Pokud Vám vyhovuje tato varianta, tak Vám nabízím "Online konzultaci ZDARMA".

Klikněte na tento odkaz: "Chci online konzultaci ZDARMA" a další starosti hoďte na mou šedivou hlavu.

 

 

Dalibor Žurek

Telefon: +420 777 580 831

E-mail: daliborzurek@daliborzurek.cz

Web:          www.daliborzurek.cz

Facebook:   https://www.facebook.com/ZurekDalibor

You Tube:  https://www.youtube.com/channel/UCtfFC1K9yvVn5VWVJ3MFLog

Vyplňte kontaktní formulář a brzy se vám ozvu


Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu snadno našli to, co hledáte, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.

Nastavení